СЦЕНАРІЙ ПОЗАКЛАСНОГО ЗАХОДУ
(Літературно - музична композиція)
  
«РІДНИЙ КРАЙ, ДЕ МИ ЖИВЕМО,
УКРАЇНОЮ ЗОВЕМО!» 

Музична режисура та виконання творів
 учнів 3(7)-б класу

Учениця
Ми раді Вас вітати у нашій світлиці
І дарувати хліб із золота – пшениці,
Щоб хліб святий був на столі,
Щасливі були люди в місті і селі.
Серця в нас сповнені любовю, миром,
Бажаємо, щоб зустріч була щирою.

Учень
У всьому світі — кожен зна —
Є Батьківщина лиш одна,
І в нас вона одна-єдина —
Це наша славна Україна.

Пісня „УКРАЇНА“,
(Муз.Ніколо Петраша,
Сл.Ю.Рибчинського)
Вчитель
У кожного з нас є своє родинне вог­нище, є дім, в якому ми  живемо. А ось коли скласти наші маленькі батьків­щини, вийде велика держава — Ук­раїна. Це — наша земля, наш рідний край, наша країна з талановитими людьми, із чарівною піснею, що ди­вує  весь  світ, із мальовничою приро­дою, багатющими народними тра­диціями.
 Сьогоднішнє дійство ми присвячує­мо 25– річниці загальнонаціонального референдуму на території колишньої УРСР щодо проголошення незалежності України.  Всеукраїнський референдум відбувся 1 грудня 1991 року. На референдум було винесено одне питання: «Чи підтверджуєте Ви Акт проголошення незалежності України?». У референдумі взяли участь 84,18% населення України. З них  90,32% проголосувала «За».
(Відео «Як це було»



На сцену виходять три учні
-          Хто ти, хлопчику маленький?
-          Син я України – неньки.
-          Хто ти, дівчинка мала?
-          Українка молода.
Українка я маленька,
Українці батько й ненька,
На Вкраїні родилася, в свою маму удалася.
-          А по чім тебе впізнаю?
-          По вкраїнському звичаю.

                   Н.Май «А ми дівчата з України»
( Із презентацією «Українські дівчата – найгарніші у світі»)



Учень
Україно моя, Україно!
Доля в тебе була не проста
Та для мене ти у світі єдина,
Матір рідна, пречиста й свята!

Учениця
Хоч життя — не стежина у полі,
І буває нелегко в путі.
Ми з тобою пов’язуєм долі,
До кінця будем разом в житті.

Учні  ( Виходять з портретами письменників)
1.Свою Україну любіть. Любіть її… Во врем’я люте.
В останню тяжкую Минуту
за неї Господа моліть.(  Т. Шевченко)

2.Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну, красу її вічно живу і нову і мову її солов’їну.    ( В. Сосюра)

3. Шматок землі, ти звешся Україною. Ти був до нас. Ти будеш після нас.    ( Л. Костенко)

4. Можеш вибирати друзів і дружину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину. (В. Симоненко)

4. Україна — це розкішний вінок із рути і барвінку, що над ним світять заплакані зорі…» (С. Васильченко)


Пісня «  МОЯ ЗЕМЛЯ“
Автор – Діана Бігун»(
Слайд шоу з ілюстраціями краєвидів Украни)

Учень
Земле моя, співуча Україно,
У вишиванці білій, у вінку.
Не раз пережила лиху годину
І не шукала доленьку легку.

Учениця
Люблю твої я ночі і світанки,
Вечірнюю і вранішню зорю.
Життя моє з тобою до останку
Тобі я знову й знову говорю.



Учениця
Люблю тебе, як матінку дитина.
Ділю з тобою радість і біду
Тобі вклоняюсь, ненько Україно,
Своє життя до ніг тобі кладу.

Учень:
На білім світі ти одна – єдина.
Святую землю я твою люблю,
Пишаюсь я, що родом з України           
Й щоденно Бога за тебе молю.

Т.Петриненко
«Господи, помилуй нас!»
(відео презентація)

Учениця
Україно, земле рідна!
Земле сонячна і хлібна,
Ти на вік у нас одна.
Ти як мати найрідніша,
Ти з дитинства наймиліша
Ти і взимку найтепліша –
Наша отча сторона.

Учениця
Вишита колоссям і калиною,
Вигойдана співом соловя,
Звалась веселково Україною
Ненька зачарована моя.
Вишиту колоссям і калиною,
Виборена кровю і мечем,
Називаєм гордо Україною,
І ніхто нам цим не дорікне.

Учень
У всіх людей одна святиня. 
Куди не глянь, де не спитай, 
Рідніше їм своя пустиня, 
Аніж земний в пустелі рай.
Нема без кореня рослини, 
А нас, людей, без Батьківщини


О.Злотник,
«Музика рідного дому»
(Відео караоке)


Учениця
Мій край чудовий –
Україна, тут народились ти і я.
Тут над ставком верба й калина,
Чарівна пісня соловя.

Учень
Багато держав є, людей і мов різних,
Та кожному мила одна лиш, єдина
Найкраща з усіх, то є рідна країна,
Мені ж наймиліша – моя Україна.

Учень
У всьому світі кожен зна:
Є батьківщина лиш одна.
І в нас вона одна-єдина —
Це наша славна Україна.
Про Україну, рідний край
Ти завжди, завжди пам'ятай.

Пісня «Село моє»
(З репертуару Надії Гураль)
Фото презентація  з краєвидами села


Небо синє, пшениця у полі...
 Раптом залпи — і в полум’ї все.
 Та ні кроку назад, бо назавжди
 Україна понад усе!

 Не зламати мужніх героїв.
 Захистить нас надійне плече
 Тих, хто нині в бою і для кого
 Україна понад усе!

 Хто з війною прийшов, той загине.
 Ну а хто непомітно втече,
 Буде знати: для всіх українців
 Україна понад усе!
Пісня «ОЕ» « Не твоя  війна»


Коли-небудь війни всі зникнуть з землі,
Розквітнуть поля, зазвучать солов’ї,
І стануть народи всі щиро дружити, 
І зброю їм всім доведеться зложити.

Слава краю мого, наче повість безкрая,
 У серцях поколінь крізь століття луна.
 Я вустами новітніх героїв співаю:
 Україна єдина! Вона в нас одна!

Нехай ніхто не половинить, твоїх земель не розтина,
Бо ти єдина, Україно, бо ти на всіх у нас одна.
Одна від Заходу й до Сходу, володарка земель і вод–
Ніхто не ділить хай народу, бо не поділиться народ.
Нехай ніхто не половинить, твоїх земель не розтина,
Бо ти єдина, Україно, бо ти на світі в нас одна.

Пісня О.Пономарьова
«Разом назавжди»






Немає коментарів:

Дописати коментар