ПРО СЕБЕ


Познайомимось?


Я-УЧИТЕЛЬ.
     Працюю  вчителем музичного мистецтва з 1986 року після закінчення Луцького педагогічного  училища ім.Я.Галана та Рівненського педагогічного інституту. Перше місце роботи - дитячий садочок "Ладоньки" у м.Здолбунові, але там я зрозуміла, що маленькі діти - це не моє. Тому через рік мала нагоду влаштуватися  вчителем у школу, яку й досі згадую з теплотою в серці - Здовбицьку ЗОШ І-ІІІ ст. Здолбунівського району. Саме у  цьому закладі отримала справжній вчительський досвід, знайшла хороших і щирих друзів. Наш молодий і дружній  колектив став для мене теж школою  стосунків, вчинків, поглядів.... Дякую тобі, Здовбице!  
    Після заміжжя та  5-річної декретної відпустки змушена була  шукати роботу вже в м.Рівне, куди переїхала з  сім'єю  жити. Знову садочок і знову - не те! Я прагнула працювати з дорослими дітьми і це сталося. Мій педагогічний стаж продовжився у  Шпанівській школі І-ІІ ступеня Рівненського району. Цікаві зустрічі, нові враження та друзі. Але через рік доля занесла мене в навчальний заклад  в якому працюю  й до-сьогодні . Ось вже 15 років я навчаю дітей Великої Омеляни співати, прищеплюю їм любов до мистецтва як учитель художньої культури. Сподіваюсь, що це моє останнє місце роботи, тому що я люблю цей заклад, люблю цих дітей, люблю це село. Мені тут добре, адже таку саму любов отримую від тих, хто щодень поруч зі мною - від колег, які  вже стали справжніми друзями, та учнів гімназії - теперішніх і колишніх.   Усе, що ти, шановний читачу, знайдеш на сторінках мого блога, напрацьовано в цьому закладі, створено для цих учнів.

Дякую усім, кому це буде  цікавим та, маю надію, корисним.

З повагою,
РУСЛАНА ДЗЮРА.

МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:
«Не   звужуйте   життя   до  уроку, а   урок  розширюйте  до  життя»
 П.Блонський

***********************************************

 
              


«Мистецтво» як один із головних предметів у школі

                                                                                             Автор: Ольга Просіна
Українське  суспільство активно долучається до обговорення проблем освіти та її реформування. Як для освітян, так і для батьків є зрозумілим, що сучасна шкільна освіта не відповідає вимогам світу.

Наразі з’явилась велика кількість людей, яка вважає себе експертами й намагається долучитися до руху за реформування сучасної загальноосвітньої школи. З одного боку, активність і небайдужість суспільства є позитивною ознакою, з іншого, – є небезпека, що на реформи можуть впливати представники громадськості, які не є професіоналами в питаннях освіти.

Так, наприклад, у бажанні розвантажити своїх дітей, батьки можуть мати хибну оцінку того, які предмети є важливішими для дитини та її розвитку, а які мають бути вилученими з навчального процесу, або на них має бути відведена менша кількість годин.

Зокрема це стосується мистецьких дисциплін. Досить суттєва частина батьків вважає предмети «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво» тими, що є необов’язковими для вивчення в загальноосвітній школі. Чому це питання постає у батьків?

(Далі за  посиланням)

















Немає коментарів:

Дописати коментар