Напрацювання. Досвід



Вебінар  "Застосування методу проектів на уроках мистецтва (практичний аспект)"


Творчі завдання

Інтегративні технології на уроці музичного мистецтва

Проектні технології на уроці музичного мистецтва

                                    Друковані матеріали на

ФОРУМ  ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ «УРОК»
http://osvita.ua/publishing/urok/

8 КЛ. «РОК-КУМИРИ 70-80-Х.»    (музичне мистецтво)
Розробка уроку музичного мистецтва у 8 класі на заявлену тему. Мета - продовжувати формувати уявлення учнів про рок-музику як мистецьке та суспільне явище, розширювати знання про її напрями, про найяскравіших представників року цього періоду, учити впізнавати та розрізняти вивчені напрями сучасної музики.

 За матеріалам: Освіта.ua
Дата публікації: 11.07.2011
11 КЛАС.      РОСІЙСЬКИЙ БАЛЕТ. ВИДАТНІ КОМПОЗИТОРИ ТА ВИКОНАВЦІ. (художня культура)
Розробка уроку художньої культури в 11 класі на заявлену тему. Мета - познайомити учнів із новими поняттями, видатними композиторами та виконавцями російського балету, їх кращими творами; виховувати почуття прекрасного.

За матеріалам: Освіта.ua
Дата публікації:  30.06.2011

9  КЛАС.   ГОТИЧНИЙ СТИЛЬ У АРХІТЕКТУРІ. ВІТРАЖ ЯК ВИД ДЕКОРАТИВНОГО МИСТЕЦТВА (художня культура)
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Дата публікації: 17.08.2011
« Попередній конспект уроку | Наступний конспект уроку »

5 КЛАС.  ВИДИ МИСТЕЦТВ. ПОХОДЖЕННЯ МИСТЕЦТВ. СЛІДИ ПЕРВІСНОЇ МУЗИКИ.
Розробка уроку на заявлену тему. Мета - формувати уявлення про музику як вид мистецтва, походження музики, перші музичні інструменти, імітацію, значення голосу людини в розвитку музичного мистецтва.

Дата публікації: 04.10.2011

5 клас. ІК « МИСТЕЦТВО»
НЕСПОКІЙ ХВИЛЬ МОРСЬКИХ. СИМФОНІЧНІ АКВАРЕЛІ. МАРИНА.
Розробка уроку інтегрованого курсу «Мистецтво» в 5 класі на заявлену тему з медіапрезентацією (додається). Мета - закріпити знання про програмну музику, формувати уявлення про симфонічну картину й ескіз як про жанри симфонічної музики.

Дата публікації: 21.11.2011
МЕТОДИКА.      ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МИСТЕЦТВА
У статті авторка наголошує, що творчий процес учитель повністю реалізує у спілкуванні з дітьми. Отже, творчість - це не те, що ми робимо, а те, як ми це робимо. Планування уроків мистецтва розкриває сутність саме творчого вчителя .

За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 09.12.2011











Немає коментарів:

Дописати коментар