ІНТЕГРОВАНІ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА
1. Знайти загадки, вірші про музичні
інструменти,а також скласти власні.
2. Скласти асоціативні ланцюжки до певних понять.
3. Намалювати малюнки – піктограми із зображенням давніх
людей, що грають на різних музичних
(давніх) інструментах.
4. Виготовити
шумові музичні інструменти з підручних
матеріалів ( горіхові шкарлупки,
ґудзики, палички, камінці тощо) і
« заграти» на них.
5. Придумати
орнамент до книжкової закладки. Включити в орнамент силуети музичних інструментів,
квіти й нотні знаки.
6. Знайти опис
поняття, що є об’єктом вивчення на
уроці ( наприклад, моря,
середньовічного замку, лісу, концерту,
враження від вальсу тощо) в
творах літератури, які додає вчитель.
7. Підготувати СD – диск з
музичними матеріалом ( «Музика
природи»,
«Музика віденських
класиків», «Українські народні пісні й танці», «Сучасні поп- та
рок – виконавці», «Рок- музика:
від Е. Преслі до….», «Дитячі
сучасні пісні», «Творчість М.Лисенка, М. Леонтовича, інш.» Створити ( намалювати)
конверт для нього.
8.
Створити РУКОТВОРНИЙ АЛЬБОМ ( різного формату) з використанням власних малюнків,
фото світлин, журнальних
вирізок, поезій, уривків з
літературних творів, власних
віршованих рядків, казок,
загадок, прислів’їв, списку
рекомендованих для прослуховування
музичних творів і пісень до
різних тем:
5 клас:
Ø «Народні
пісні й танці
світу».
Ø «Українські
народні музичні інструменти»
Ø «Інструменти
симфонічного оркестру »,
Ø «Природа
в мистецтві» (Море, весна, зима,
літо, осінь, птахи, інш.)
Ø «Жанри
в мистецтві»
Ø Малюнки
до музичних творів
6 клас:
Ø Мистецтво
Давніх цивілізацій ( Єгипту,Сходу, Вавилону)
Ø Античне
мистецтво (Грецї,Риму)
Ø Слов’янський художній світ ( «Трипільське мистецтво», «Зустріч
весни у слов’ян»)
Ø «Русь
православна» .
7 клас:
Ø «Аве,
Марія»
Ø «Дитячі образи в мистецтві»
Ø «Ліричні
настрої в творах мистецтва»
Ø «Народне
мистецтво».
Ø «Високе
мистецтво Відродження»
Ø «Бароко»
Ø «Імпресіонізм
– мистецький подарунок Франції»
8 клас
Ø «Тема війни в мистецтві»
Ø «Музичний
театр – наймолодша муза»
Ø «Джаз, поп – і рок – музика – явища ХХ століття»
Немає коментарів:
Дописати коментар